Instrukcja wymiany
Proces zgłaszania zwrotu towaru do wymiany składa się z 6 kroków. Po zalogowaniu się na swoje konto, kliknij w prawym górnym rogu w link "Twoje konto", wyświetli Ci się poniższa strona.
Kliknij w ZWROTY TOWARÓW i po wybraniu zamówienia z listy wybierz towary do zwrotu.
Określ zwracaną ilość, dodaj ewentualne uwagi do zwrotu i przejdź dalej. W kolejnym kroku wybierz sposób zwrotu towarów.
Po określeniu sposobu zwrotu towarów do wymiany wybierz punkt dostarczenia towaru.
Po ustaleniu punktu dostarczenia zwrotu towaru do wymiany przejdź dalej i wybierz "Saldo klienta" jako formę zwrotu należności.
W kolejnym kroku proszę potwierdzić dane, towary do zwrotu oraz sposób zwrotu towarów i formę zwrotu należności. Po sprawdzeniu poprawności danych proszę kliknąć w "Dodaj zgłoszenie zwrotu". Jeżeli zgłoszenie zostało przyjęte na stronie wyświetli się strona z potwierdzeniem jak poniżej.
Po kliknięciu w "Wydrukuj zgłoszenie zwrotu" zostanie wydrukowany dokument zwrotu do wymiany wraz z odstąpieniem od umowy. Proszę go podpisać i dołączyć do paczki zwrotnej.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była wynikiem normalnej eksploatacji. Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu przesyłki. Zwracany przez klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Przesyłkę z towarem do wymiany należy wysłać na adres: